ילדים בחופש הגדול

מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול

אם אתם הורים לילדים אתם בוודאי יודעים כי אמנם זמן עוד החופש הגדול אבל אף פעם לא מוקדם מידי לארגן אטרקציות לילדים בחופש.

אטרקציות כמו חדרי בריחה, נסיעה ללונה פארק, לפארק מים, יציאה טיולים רגליים, מוזיאונים ועוד, הם רק חלק קטן מהפעילויות שניתן לבצע עם הילדים בחופש הגדול.

בנוסף הפעילויות אלה נחשבות מוכרות להורים ולילדים ולכן לעיתים אפשר לגוון תוך שחשוב לדעת כי יש עוד המון פעילויות שניתן לעשות עם הילדים מלבד הפעילויות הרגילות והסטנדרטיות לחופש הגדול.

אז מה אפשר לעשות עם הילדים בחופש?

טיול אופניים – טיול אופניים עם הילדים היא דרך נפלאה להעביר את ימי החופש. שפצו את אופניים שלכם ושל הילדים או רכשו לכולם אופניים חדשות תוך שעם האופניים נתן לצאת במהלך כל ימי החופש לשלל טיולים ביניהם: טיול אופניים בתל אביב, טיול אופניים בצפון, טיול באזור הדרום ובשאר מסלולי אופניים מעניינים. עם האופניים תוכלו לחנות בכל מקום תוך שאתם עוצרים להפסקות אוכל ושתייה ואף במבקרים עם האופניים במגוון אתרים להורים ולילדים.

שיעורי ניווט משותפים – אם אתם רוצים לטייל בטבע כמו  שאתם בוודאי עושים בכל ימי החופש הגדול, אך עדיין ליהנות מערך מוסף בזמן הטיול: אחת הפעילויות המומלצות היא טיול סיירים וניווט ברחבי הטבע. כיום ישנם טיולים הכוללים ניווטים להורים ולילדים אשר באמצעותם ניתן לצאת אל מסע לאזורים נפלאים בטבע עם קבלת כל הכלים לניווט נכון כמו כלים לקריאת מפה, הבנת המצפן, שוטטות נכונה בשטח, מציאת כיוונים ועוד. פעילויות סיירות הינן מומלצות לגיבוש כלל המשפחה.

אימוני כושר וחוגים – אחת הדרכים הנוספות להעביר את חופשת הקיץ בצורה כיפית היא באמצעות רישום הילדים שלכם לחוגים או לאימוני כושר. כיום ישנם מגוון אימוני כושר לילדים והורים כמו פעילויות גופניות שבהן שיתוף פעולה והן פילטיס להורים וילדים, יוגה, קבוצות ריצה שחיה ועוד. בנוסף אפשר לצרף את ילדכם לחוגי העשרה כמו רכיבה על סוסים, טניס, חוגי שחייה ושלל חוגים שיעבירו להם את החופשה בכיף.

סאמר סקול – דרך נוספת אשר בה תוכלו להפוך את ילדכם מאושרים בחופש הגדול היא באמצעות סאמר סקול. סאמר סקול הוא מחנה קיץ לילדים המאפשר גם הרפתקה וגם חופשה של שבועיים בארץ אחרת עם קבוצת ילדים, מורים ומדריכים, תוך שהוא מקנה גם את היכולת של הילד לשפר את האנגלית שלו.

סאמר סקול לילדים היא חוויה שמתאימה לילדים מגיל 11 עד 18 אשר רוצים לנסוע למדינות כמו ארה"ב ואנגליה כדי ללמוד כמה שעות ביום אנגלית ולאחר מכן לטייל במדינה דוברת האנגלית, תוך הנאה משלל אטרקציות, מוזאונים, אתרי תרבות, הצגות, מסעדות ושלל פעילויות שמתאימות לילדים ומחזקות את האנגלית שלהם. רבות החברות שמציעות סאמר סקול בארץ שאחת הבולטות היא "הקיץ של החיים".

טיפ: חשוב לדעת שההרשמה לסאמר סקול לשנת 2018 כבר בעיצומה אז אם אתה רוצים לשלוח את הילדים מהרו שכן מספר המקומות.

קטיף – אם אתם אוהבי הפירות והירקות הטריים, אם אתם אוהבים ללקט או למלא את הבית בפרחים בתקופת הקיץ, ישנן שלל חוות גידול המציעות פעילויות קטיף לכל המשפחה. בחוות אלה הילדים וגם ההורים יכולים לקטוף פרחים ולסדרם כזר גדול, לקטוף ולקחת הביתה ירקות ופירות טריים וליהנות מיום נפלא של חיבור לטבע. עוד ניתן ללקט באופן עצמאי בעץ טיול בטבע שלל פרחים שאינם מוגנים וליהנות מיום נעים בחיק הטבע.

לסיכום, רעיונות לפעילות עם הילדים לא חסר, וכעת מה שנותר הוא לתכנן, להירשם, לרשום את הילדים ולהתחיל לבלות!

נגישות