מתנה לאחר לידה

מתנות לאישה אחרי לידה

לידה היא אחד מהאירועים החשובים בחייה של אישה ושל משפחה, כאשר אישה שיולדת היא כזאת שנחשבת גיבורה אשר אותה צריך לפנק ולהרעיף עליה אהבה.

נשים אחרי לידה מרגישות מגוון רגשות ביניהן:  שמחה, התרגשות אך לעיתים גם בלבול ואפילו עצב.  לכן חשוב לעודד נשים שאתם מכירים גם על ידי שי או מתנה מרהיבה.

אם אתם בני זוג של אם טרייה, משפחה קרובה של יולדת או אפילו חברים קרובים –  אתם בוודאי רוצים לפנק את האישה שזה עתה ילדה ביחס מיוחד. בשל כך חשוב שתדעו אילו מתנות לידה הן הפופולאריות ביותר!

סט מגבות מפנק

נשים אחרי לידה אוהבות להתפנק באמבטיות או במקלחות ארוכות רק כדי להרגיש חדשות ורעננות בזמן הטיפול בתינוק או בזמן ההתאוששות בבית. אחת המתנות הכיפיות שניתן להעניק היא סט מגבות איכותיות ליולדת. כיום ישנן מגוון מגבות עבות ובעלות איכות טובה וצפיפות בד גבוהה, תוך שניתן להרכיב סט שלם של מגבות הכולל מגבות פנים, שיער, גוף ורגליים.

שובר לספא

בהמשך לרצון של היולדת להתפנק, אחת המתנות המקוריות שניתן לתת לאישה אחרי לידה היא: טיפול ספא. נשים אחרי לידה מותשות ואין להן רגע 'לבזבז' על עצמן. עם זאת באמצעות רכישת שובר לספא ניתן לפנק את היולדת בטיפולים כמו עיסוי, טיפול באבנים חמות, מנוחה בג'קוזי, בסאונה, מניקור פדיקור ועוד. מתנה כזאת לא תותיר לאישה ברירה והיא מתנה אשר 'תחייב' את האימא הטרייה לצאת מהבית ולפנק קצת את עצמה.

תכשיט יהלום

אחת המסורות היפות שישנן היא הענקה של תכשיט יהלום ליולדת. תכשיט כזה כגון: צמיד בעל יהלומים קטנים, שרשרת עם תליון ויהלום, טבעת יהלום, זוג עגילי יהלום ועוד מסמלים את האהבה והוקרת התודה שרוכשים ליולדת. כיום ניתן לרכוש תכשיט מסוג זה גם בחנויות מקוונות כדוגמת "רוגל יהלומים" אשר מציעות תכשיטי יהלום במחירים נוחים. מעבר לזה ישנן חנויות שמאפשרות את קבלת התכשיט במשלוח לכל מקום, גם לחדר הלידה.

מתנה לאחר לידה

גיפט כארד

לאחר הלידה רבות הנשים שרוצות להתחדש במלתחה חדשה. אחד הרעיונות למתנה כיפית היא 'גיפט כארד' הלוא הוא כרטיס מתנה לשופינג רשת חנויות שהאישה אוהבת. בכך יכולה היולדת להתחדש בבגדים חדשים אופנתיים ולעבור בכיף מבגדי ההיריון לשיק מדליק של אימא טרייה.

מצעים מפנקים

לאחר לידה כל מה שאישה רוצה זה לישון או ליהנות מכה שעות שינה טובות על מצעים רכים ומפנקים. בשל כך ניתן לרכוש לאישה לאחר לידה סט מצעים איכותי ומפנק תוך תשומת לב לצפיפות הבד, לאחוזי הכותנה והסאטן בסט (אשר הופכים אותו לאיכותי) ולגודל מתאים של הסט למיטה של היולדת.

מנוי לחדר הכושר

אם אתם רוצים להעניק לאישה שילדה מתנה פרקטית ושימושית שניתן ליהנות ממנה לאורך זמן, תמיד תוכלו להעניק מנוי לחדר הכושר. נסו לבדוק איזה חדר כושר מתאים ליולדת, מצאו חדר כושר קרוב, ואף חפשו כזה שמקנה פעילויות לנשים שאף מותיר להביא איליו תינוקות קטנים.

 

לסיכום, רעיונות למתנות אחרי לידה לא ממש חסר וכדי לקנות מתנה נפלאה ליולדת: כל מה שצריך הוא לחפש רעיונות מקוריים ברשת, למצאו חנויות מקוונות שניתן מהן לשלוח את המתנה היישר לבית החולים או לביתה של היולדת ובכך להראות אכפתיות, קרבה ואהבה.

נגישות